1989 Riva 50 HP Superamerica

EUR  129,000
At request, Croatia
Sei interessato a questa barca? Telefono: +385 91 788 0856
  • Descrizione scheda barca
  • Visualizza specifiche complete
 
Anno:
1989
Lunghezza:
15m
Motore/Carburante:
/
Presente a :
At request, Croatia
Materiale Scafo:
Fiberglass
YW#:
62889-2819814
Prezzo Corrente:
EUR  129,000 Tasse incluse 

Private owner yacht with Croatian flag, VAT paid!

Year of production 1989, first registration done in 1992. 

2 Cabins with bathroom, crew cabin with toilet. Dinette with leather sofas, tv lcd and stereo.

2x MAN engines, each 510HP (After MAN authorised service revision engines done cca. 100 hours). 

Renewed during the last years and fully equipped:

Davits, gangway Besenzoni (teak from 2014), tender 3.35m RIBs with outboard engine Yamaha 15HP and steering console, awnings for flybridge and cockpit, life raft for 10 persons, teak in cockpit (from 2012), bow and flybridge cushions, radar, bow thruster 90 kgf (propeller from 2014), generator Onan 12kW (revision done in 2012), air codition Tropic (reverse system), electric windlass, batteries (from 2014), water pressure system (from 2014), boiler (from 2014), 2x refrigerator, electric stove, electronic throttle engine MicroCommander, stainless steel exhaust (from 2014) etc.

Summer 2014: Sanded below waterline, 4x Epoxy primer + 4x Antifouling Veneziani. 

Ready to go!





FOR MORE INFO CONTACT BACH YACHTING CROATIA!



Please contact Nina Boric at 00385 91 788 0856

Sei interessato a questa barca? Telefono: +385 91 788 0856

Altre barche da Bach Yachting International

Vedi tutte le barche da Bach Yachting International
Visita il sito internet
Email Us
Per favore, inserisci il nome
Per favore, inserisci un indirizzo e-mail valido
RE: Riva 50 HP Superamerica, At request, Croatia
Il campo del messaggio non può rimanere vuoto
invio in corso…

Bach Yachting International

Put Meja 14
Split
Croatia

Bach Yachting International
Per favore, inserisci il nome
Per favore, inserisci un indirizzo e-mail valido
Il campo del messaggio non può rimanere vuoto
invio in corso…